شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 33813
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


شهر من

چهار چيز از سعادت هر شخص است: اين كه زن خوبي داشته باشد و فرزندانش، نيكوكار و دوستانش،‌ خوب باشند و روزي خود را در شهر خودش بيابد (و مجبور نشود به شهر غربت برود).

حضرت محمد (ص)

چه تفاوتي دارد كه در شهر بزرگي زندگي كني يا در شهري كوچك؛ زندگي راستين در درون ماست.

جبران خلیل جبران

بزرگترين جنايتي كه شخص بتواند نسبت به شهر خود مرتكب شود، همانا ستم است.

افلاطون

بزرگترين سبب شر در يك شهر، آن چيزي است كه سبب پراكندگي و پريشاني شهر مي‌گردد و بزرگترين سبب خير، آن چيزي است كه سبب سازواري و يكپارچگي شهر مي‌شود.

افلاطون



نظرات شما عزیزان:

ملكي
ساعت7:52---11 دی 1390
وبلاگ بسيار زيبايي داريد.واقعا لذت بردم از تماشاي آن.موفق باشيد


پاسخ:ممنون از بازدید شما.


طرفداران
ساعت22:39---10 دی 1390
درصورت امکان وبلاگ را لینک بفرمائیدhttp://davodsayadi.blogfa.com/
پاسخ:متاسفانه چون وبلاگ شهر من، وبلاگ بی طرف در انتخابات است از انجام درخواست شما معذوریم.به امید موفقیت شما در همه عرصه ها. شهر من


مجتبی
ساعت18:03---10 دی 1390

سلام

وبلاگ زیبایی دارین

مطالبتون هم خیلی قشنگ بود.

خوشحال میشم سری هم به من بزنید.



همین...!!!
پاسخ:شما لطف دارین .ممنون ما هم مشتاق دیدار وبلاگ خوبتون هستیم.

 http://www.seeb-cn.loxblog.com



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 11 / 10 / 1385برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com